Obchodní podmínky
(dále jen „VOP“)
fyzické osoby Robert Škramlík, se sídlem Ke Stáčírně
1111/42, 149 00 – Praha 11, IČ: 76457176,
pro prodej zboží prostřednictvím internetového obchodu umístěného na
adrese https://gadgety.cz
(dále také jen „Zprostředkovatel“)
k úpravě práv a povinností vzniklých z Kupní smlouvy
uzavřené mezi
Gadgets House s.r.o., IČ: 242 80 071, se sídlem
náměstí Winstona Churchilla 1800/2, 130 00 Praha 3 – Žižkov, zapsaná
u Městského soudu v Praze oddíl C, vložka 192465, zastoupená Josefem
Ciprou, jednatelem, (dále jen „Prodávající“, nebo také
„my“), na straně jedné, a
Zákazníkem e-shopu (dále jen „Kupující“, nebo také
„vy“), na straně druhé,
(dále společně „Smluvní strany“ a jednotlivě
„Smluvní strana“).
Reklamace a vrácení zboží:
https://www.reklamacniformular.cz
adresa pro příjem reklamací a vrácení zboží: Gadgets House
s.r.o., Černokostelecká 2246, Hala A, 25101 Říčany, provozní
doba: Pondělí až pátek (8:00–16:00), telefonní číslo:
601 550 370.
- POJMY A DEFINICE
Pokud není těmito VOP dále uvedeno či z kontextu jednoznačně
nevyplývá jinak, jsou pojmy psané s velkým písmenem používané
v jednotném i množném čísle v následujících významech:
E-shop
internetová aplikace dostupná v síti internet, vyvinutá za účelem
zobrazení, výběru a objednání Zboží Kupujícím;
GDPR
Nařízení Evropského parlamentu a rady (EU) 2016/679;
Kupní smlouva
smlouva podle § 2079 Občanského zákoníku uzavřená mezi
Prodávajícím a Kupujícím prostřednictvím E-shopu;
Kupující
je osoba, která si objednala zboží u Prodávajícího prostřednictvím
E-shopu Zprostředkovatele;
Občanský zákoník
zákon č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších
právních předpisů;
Objednávka
dokončená transakce Kupujícím za účelem uzavření Kupní smlouvy ke
Zboží, stisknutím příslušného tlačítka;
Osobní údaje
jakékoliv informace o uživateli Stránek, na základě kterých lze
tohoto uživatele přímo či nepřímo identifikovat;
Spotřebitel
je každý Kupující, který je fyzická osoba a požívá ochrany
spotřebitele dle platného práva;
Uživatelský účet
účet k E-shopu, zřízený za podmínek těchto VOP za účelem
zjednodušení administrace objednávek Kupujícím;
Zprostředkovatel
podnikatel, který provozuje E-shop a zprostředkovává Uživatelům
uzavření Kupní smlouvy ke Zboží s Prodávajícím, a to v prostředí
E-shopu;
Zboží
jsou výrobky a nebo služby, které jsou nabízeny v E-shopu ke koupi
blíže neurčenému okruhu Kupujících, zejména se jedná o kateogorie
dárkové předměty, drobná elektronika, textilní výrobky;
- PŘEDMĚT TĚCHTO VOP
- Předmětem těchto VOP je úprava práv a povinností při vzniku
zprostředkované Kupní smlouvy uzavřené v prostředí E-shopu
Zprostředkovatelem na účet a ve prospěch Prodávajícího.
- Zprostředkovatel jedná ve prospěch Prodávajícího tak, že přijaté
Objednávky Kupujícího zasílá k akceptaci a vyřízení
Prodávajícímu.
- INFORMACE SPOTŘEBITELI PŘED UZAVŘENÍM KUPNÍ SMLOUVY
- Spotřebitel má právo na odstoupení od Kupní smlouvy bez udání
důvodů (pokud není uvedeno jinak) ve lhůtě 14 dnů, která
začíná běžet:
- u Kupní smlouvy ode dne převzetí Zboží, nebo
- u Kupní smlouvy s dodáním ve více kusech/částech, ode dne převzetí
poslední dodávky Zboží, nebo
- u Kupní smlouvy, jejímž předmětem jsou pravidelné opakované dodávky
Zboží, ode dne převzetí první dodávky Zboží;
- Formulář pro odstoupení od Kupní smlouvy je k dispozici na adrese https://www.reklamacniformular.cz/.
- Spotřebitel není oprávněn odstoupit od následujících smluv:
- o poskytování služeb, které jsme úplně splnili s předchozím
výslovným souhlasem Spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od
Kupní smlouvy,
- o dodávce zboží nebo služeb, jejichž cena závisí na výchylkách
finančních trhů nezávislých na naší vůli, ke kterým může dojít
během lhůty pro odstoupení od Kupní smlouvy,
- o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání Spotřebitele nebo
pro jeho osobu,
- o dodávce zboží, které podléhá rychlé zkáze, jakož i zboží,
které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím,
- o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které Spotřebitel z obalu
vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit,
- o dodávce zvukové nebo obrazové nahrávky nebo počítačového
programu, pokud Spotřebitel porušil jejich původní obal,
- o dodání digitálního obsahu, pokud nebyl dodán na hmotném nosiči a
byl dodán s předchozím výslovným souhlasem Spotřebitele před uplynutím
lhůty pro odstoupení od Kupní smlouvy a Prodávající před uzavřením
Kupní smlouvy sdělil Spotřebiteli, že v takovém případě nemá právo na
odstoupení od Kupní smlouvy.
- o opravě nebo údržbě, provedené na Spotřebitelem určeném místě
nebo na jeho přání; to však neplatí, pokud byly provedeny jiné než nutné
opravy nebo dodány jiné než nutné náhradní díly;
- o dopravě, na konkrétní termín nebo během konkrétní doby.
- Pokud Spotřebitel odstoupí od Kupní smlouvy (ideálně prostřednictvím
www.reklamacniformular.cz), je
povinen nám zaslat zpět Zboží nabyté na základě Kupní smlouvy, od které
odstoupil nebo je vrátit na adrese provozovny Prodávajícího: **Gadgets House
s.r.o., Černokostelecká 2246, Hala A, 25101 Říčany **nejpozději do
14 dnů od okamžiku učinění odstoupení od Kupní smlouvy. Spotřebitel
nese sám náklady na dopravu při vrácení Zboží Prodávajícímu. Prosím
vezměte na vědomí, že vrácené Zboží zaslané na dobírku nebude
z naší strany přebráno a bude Vám vráceno zpět na Vaše náklady.
- Spotřebitel je povinen Zboží zaslat zpět nebo vrátit kompletní, tj.
včetně veškerého dodaného příslušenství, veškeré dokumentace,
čisté, nepoškozené a pokud možno včetně původního balení, ve stavu a
v hodnotě, ve které je převzal. Spotřebitel v případě odstoupení od
Kupní smlouvy odpovídá za snížení hodnoty vráceného nebo zpět
zaslaného Zboží, ke kterému došlo v důsledku nakládání se Zbožím
jiným způsobem, než který je nutný k obeznámení se s povahou a
vlastnostmi Zboží. V případě, že nám bude vráceno poškozené či
nekompletní Zboží, započteme náš nárok na náhradu škody vůči kupní
ceně, kterou požadujete vrátit. Budeme vždy hodnotit konkrétní případ,
abychom zjistili míru poškození, znehodnocení Zboží a určili jemu
odpovídající sníženou hodnotu. O těchto krocích Vás budeme informovat
na uvedenou elektronickou adresu (e-mailem) nebo telefonicky.
- Dojde-li k odstoupení od Kupní smlouvy o poskytování služeb, kde již
bylo započato s naším plněním na výslovnou žádost Spotřebitele, a to
před uplynutím lhůty 14 dnů pro odstoupení od Kupní smlouvy, je nám
Spotřebitel povinen uhradit poměrnou část ceny za plnění poskytnutá do
okamžiku odstoupení od Kupní smlouvy.
- V případě odstoupení od Kupní smlouvy ve lhůtě pro odstoupení jsme
povinni Spotřebiteli vrátit veškeré peníze včetně nákladů na dopravu
zboží ve výši, která odpovídá nejlevnějšímu typu dopravy námi
nabízené, a to stejnou platební metodou, jako při přijetí peněz,
nejpozději do 14 dnů následujících po dni přijetí Zboží dodaného
zpět Kupujícím ve prospěch Prodávajícího. Pokud Spotřebitel zvolil při
uzavření Kupní smlouvy jiný druh dopravy než je námi nabízený
nejlevnější druh dopravy, má Spotřebitel v případě odstoupení od
Kupní smlouvy nárok pouze na vrácení nákladů dodání Zboží ve výši,
která odpovídá námi nabízenému nejlevnějšímu druhu dopravy.
- Mimosoudní vyřizování stížností Spotřebitelů zajišťujeme
prostřednictvím e-mailu reklamace@dropshipping.cz
- K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z Kupní smlouvy je
příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120
00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: https://adr.coi.cz/cs. Platformu pro řešení
sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr
je možné využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím
z kupní smlouvy.
- Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem
Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz
je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č.
524/2013 ze dne 21. května 2013 o řešení spotřebitelských sporů
on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES
(nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).
- KUPNÍ SMLOUVA
- Předmětem Kupní smlouvy je prodej Zboží prostřednictvím E-shopu
Kupujícímu.
- Kupující kupuje od Prodávajícího Zboží, které si zvolil
(v množství, které zvolil) v uživatelském prostřední E-shopu, kde je
vložil do košíku. Kupující se zavazuje zaplatit cenu Zboží, která je
uvedena u Zboží, včetně nákladů na dopravu, kterou si zvolil.
- Kupní cena je splatná před dodáním Zboží, nejpozději bezprostředně
před jeho převzetím Kupujícím.
- Kupující si může při tvorbě Objednávky v E-shopu zvolit způsob
platby Kupní ceny Prodávajícímu. Způsob platby volí Kupující výhradně
z nabízených způsobů platby v E-shopu. Kupující je povinen uhradit
náklady na provedení jím zvolené platby, ve výši, která je uvedená
u tohoto způsobu platby. Prodávající je oprávněn volbu o způsobu platby
Kupujícího omezit i bez udání důvodu.
- Kupující je povinen platbu provést řádně s uvedením všech
požadovaných náležitostí (včetně variabilního symbolu) a včas.
- Způsob zabalení Zboží určuje výhradně Prodávající; §
2097 Občanského zákoníku se tímto neaplikuje.
- Kupující je povinen uhradit náklady na dopravu a balné, ve výši
uvedené u Objednávky. Způsob dopravy Zboží si může Kupující zvolit
z nabízených druhů dopravy Prodávajícím v E-shopu.
- Prodávající se zavazuje, že dodá Zboží v dohodnuté lhůtě od
provedení platby nebo ukončení Objednávky, pokud byla zvolena platba na
dobírku. Lhůty uvedené v E-shopu jsou založené na posledních aktuálních
údajích Prodávajícího o dostupnosti Zboží. Pokud nebude Prodávající
schopen dodat Zboží v uvedené lhůtě, bude informovat Kupujícího
o možném dalším postupu.
- Pro objednání Zboží vyplní Kupující Objednávku v E-shopu.
- Objednávkový formulář obsahuje zejména informace o:
- Objednávce (objednávané zboží „vloží“ Kupující do
elektronického nákupního košíku na E-shopu),
- kupní ceně a způsobu její úhrady,
- údaje o požadovaném způsobu doručení objednaného Zboží a
- informace o nákladech spojených s dodáním Zboží.
- Objednávku odešle Kupující Zprostředkovateli koupě kliknutím na
tlačítko „objednat“ nebo jiné obdobné tlačítko,
kterým se Objednávka s přihlédnutím ke všem okolnostem končí a
odesílá se prostřednictvím Zprostředkovatele Prodávajícímu. Kupující
je poučen, že se jedná o Objednávku zavazující k platbě Zboží.
- Okamžikem uzavření Kupní smlouvy, je potvrzení objednávky
Prodávajícím doručené na e-mailovou adresu Kupujícího, včetně
platných VOP.
- Prodávající a Zprostředkovatel mají právo požadovat od Kupujícího
doplnění informací, a to i poté, co byla Objednávka Prodávajícím
potvrzena. Prodávající si vyhrazuje právo zrušit Objednávku, pokud nebude
možné dodat Zboží ve sjednaném termínu a současně se nedohodne
s Kupujícím na dodání jiného adekvátního zboží nebo jiné
dodací době.
- Prodávající má právo poskytovat slevy na Zboží. Pokud Prodávající
nestanoví jinak, slevy se nedají kombinovat.
- Nebezpečí ztráty, poškození a zničení přecházejí na Kupujícího
okamžikem převzetí Zboží.
- UŽIVATELSKÝ ÚČET
- Některé služby v prostředí E-shopu mohou být přístupné pouze
registrovaným uživatelům, kterým Zprostředkovatel na jejich žádost
Uživatelský účet zřídí.
- Kupující, který se chce registrovat, je povinen poskytnout pro účely
zřízení Uživatelského účtu svoje pravdivé a aktuální osobní údaje.
Kupující je povinen aktualizovat svoje osobní údaje v Uživatelském účtu
u každé Objednávky zejména při změně jména, bydliště a
kontaktních údajů.
- Zprostředkovatel má právo přístup ke službám E-shopu a k jeho
Uživatelskému účtu dle vlastního uvážení zcela omezit, a to i bez
předchozího oznámení.
- Ochrana Uživatelského účtu je zabezpečena heslem. Využití ochrany
heslem je pro uživatele povinné podle instrukcí daných v prostředí
E-shopu. Kupující nesmí sdělit přístupové údaje k Uživatelskému
účtu třetí osobě. E-shop a Prodávající neodpovídají žádným
způsobem za škody či jiné újmy způsobené prozrazením hesla daným
uživatelem k Uživatelskému účtu třetím osobám.
- PŘEVZETÍ ZBOŽÍ
- Prodávající doručuje Zboží ve lhůtě uvedené v potvrzení
Objednávky zpravidla prostřednictvím profesionálního přepravce. Tento
způsob převzetí zboží vylučuje možnost prohlídky Zboží před
zaplacením.
- Kupující má právo zvolit v rámci zadání Objednávky způsob
doručení z možností uvedených v E-shopu. Vykonáním volby o způsobu
doručení Zboží Kupující souhlasí s podmínkami doručení včetně ceny
a obchodních podmínek přepravce.
- V případě, že je z důvodů na straně Kupujícího nutno Zboží
doručovat opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo uvedeno v Objednávce,
je Kupující povinen též uhradit dodatečné náklady spojené s opakovaným
doručováním Zboží, resp. náklady spojené s jiným způsobem
doručení Zboží.
- Nepřevezme-li Spotřebitel Zboží při jeho dodání přepravcem, Zboží
je následně vráceno Prodávajícímu a současně Spotřebitel neodstoupí od
Kupní smlouvy ve lhůtě 14 dnů od marného doručení Zboží, je
Prodávající oprávněn požadovat po Kupujícím náklady účtované
přepravcem na dodání Zboží zpět Prodejci. Tento náklad představuje pro
Prodávajícho škodu, která vznikla porušením zákonných povinností
Kupujícího Spotřebitele ve smyslu § 2913 odst. 1 Občanského zákoníku.
Prodávající je současně oprávněn účtovat poplatek za uskladnění
Zboží ve výši 200,– Kč (slovy: dvě stě korun českých) a dále je
Prodávající oprávněn od Kupní smlouvy odstoupit.
- Nepřevezme-li Kupující podnikatel Zboží při jeho dodání přepravcem,
Zboží je následně vráceno Prodávajícímu, je Prodávající oprávněn
požadovat po Kupujícím náklady účtované přepravcem na dodání Zboží
zpět Prodejci. Tento náklad představuje pro Prodejce škodu, která vznikla
porušením zákonných povinností Kupujícího podnikatele ve smyslu §
2913 odst. 1 Občanského zákoníku. Prodávající je současně oprávněn
účtovat poplatek za uskladnění Zboží ve výši 200,– Kč (slovy: dvě
stě korun českých) a dále je Prodávající oprávněn od Kupní smlouvy
odstoupit.
- Nárok na úhradu nákladů za uskladnění Zboží a nárok na náhradu
škody porušením zákonných povinností Kupujícího podle této části VOP
jsme oprávněni v souladu s § 2913 Občanského zákoníku jednostranně
započíst proti nároku Kupujícího na vrácení kupní ceny.
- Při převzetí Zboží od přepravce je Kupující povinen zkontrolovat
neporušenost obalů Zboží a v případě jakýchkoliv závad toto
neprodleně oznámit přepravci. V případě shledání nikoliv
zanedbatelného porušení obalu může Kupující převzetí zásilky
odmítnout. Pokud se přesto rozhodne Kupující zásilku převzít je
v těchto případech povinen sepsat s přepravcem protokol o poškození
zásilky. Zároveň je Kupující povinen neprodleně nahlásit poškození
zásilky Prodávajícímu prostřednictvím webové aplikace dostupné na www.reklamacniformular.cz.
- Dodací lhůta je pro každé Zboží stanovena zvlášť, Kupující může
z přehledu umístěného v E-shopu u jednotlivých nabízených způsobech
dopravy Zboží zjistit orientačně délku dodací doby garantovanou
přepravcem.
- ODPOVĚDNOST ZA VADY A REKLAMACE
- Kupující (Spotřebitel) může pro vyřízení jakýchkoliv reklamačních
nároků využít webové stránky Prodávajícího www.reklamacniformular.cz nebo
písemnou formu na adresu Prodávajícího. Reklamační nároky vztahující se
ke Zboží můžete uplatnit také osobně v místě provozovny
Prodávajícího na adrese: Gadgets House s.r.o., Černokostelecká
2246, Hala A, 25101 Říčany.
- Zprostředkovatel Kupní smlouvy je povinen poskytnout součinnost při
vyřízení reklamace, nepřebírá však žádná práva a povinnosti Smluvní
strany zejména k plnění nároků z vad Zboží.
- Prodávající je povinen dodat Zboží ve shodě s Kupní smlouvou a bez
právních a faktických vad.
- Prodávající odpovídá za vady Zboží, které má při jeho dodání.
Práva Spotřebitele z vadného plnění jsou stanovena Občanským
zákoníkem.
- Není-li uvedeno v Kupní smlouvě či v záručním listu výslovně
jinak, nepřebírá Prodávající žádnou záruku za jakost Zboží.
- Požádá-li o to Spotřebitel, potvrdí mu Prodávající v písemné
formě, v jakém rozsahu a po jakou dobu trvají jeho povinnosti v případě
vadného plnění.
- Jakmile zjistíte vadu Zboží, jste povinni ji oznámit bez zbytečného
odkladu Prodávajícímu a následně Zboží podle pokynů Prodávajícího
předat tak, aby vada Zboží mohla být objektivně přezkoumána.
Neoznámíte-li Prodávajícímu vadu Zboží bez zbytečného odkladu po jejím
zjištění, právo z vadného plnění Vám nebude přiznáno.
- V případě, že jste obdrželi špatně zaslané Zboží, nesprávné
množství či jiné barevné provedení apod., kontaktujte nás
prostřednictvím webové stránky www.reklamacniformular.cz. Napište
nám číslo Objednávky a popište vzniklou chybu. Snažíme se předcházet
takovým chybám, pečlivě kontrolujeme odesílané Zboží a pořizujeme
obrazový záznam z průběhu balení Zboží. Po vyplnění formuláře na
reklamaci špatně zaslaného Zboží obdržíte potvrzení na Váš e-mail. My
vše co nejrychleji zkontrolujeme a budeme Vás kontaktovat, abychom s Vámi
dohodli další postup.
- K reklamovanému Zboží je Kupující povinen přiložit (kopii) dokladu
o zaplacení (daňový doklad) Zboží a údaje z vyplněného reklamačního
formuláře (popis vad Zboží, požadovaný způsob vyřízení reklamace a
kontaktní údaje Kupujícího).
- Zvolení možnosti způsobu vyřízení reklamace z Vaší strany
je podmíněno zejména tím, zda je vadné plnění Prodávajícího
podstatným nebo nepodstatným porušením Kupní smlouvy.
- V případě, že je vadné plnění Prodávajícího podstatným
porušením Kupní smlouvy, máte právo na: (A) odstranění vady dodáním
nového Zboží bez vady nebo dodáním chybějícího Zboží nebo; (B)
odstranění vady opravou Zboží nebo; © přiměřenou slevu z kupní ceny
Zboží a nebo; (D) odstoupení od Kupní smlouvy.
- V případě, že je vadné plnění Prodávajícího nepodstatným
porušením Kupní smlouvy, máte právo na (A) odstranění vady dodáním
nového Zboží bez vad nebo; (B) dodání chybějícího Zboží nebo opravou
Zboží, a nebo; © přiměřenou slevu z kupní ceny Zboží.
- Kupující má povinnost nám sdělit, jaké právo z vadného plnění si
zvolil, a to při oznámení vady Zboží (reklamačního formuláře,
vyplněním formuláře v naší provozovně), nebo bez zbytečného odkladu po
oznámení vady. Provedenou volbu nemůže Kupující změnit bez našeho
souhlasu; to neplatí v případě, že budete žádat opravu vady Zboží,
která se ukáže jako neopravitelná. Neodstraníme-li vady Zboží
v přiměřené lhůtě či oznámíme-li Vám, že vady Zboží neodstraníme,
můžete požadovat místo odstranění vady Zboží přiměřenou slevu
z kupní ceny Zboží, nebo můžete od Kupní smlouvy odstoupit.
- Můžete požadovat dodání nové věci bez vad, pokud to není vzhledem
k povaze vady Zboží nepřiměřené, ale pokud se vada Zboží týká pouze
jeho součásti, můžete požadovat jen výměnu součásti; není-li to
možné, můžete odstoupit od Kupní smlouvy. Je-li to však vzhledem k povaze
vady Zboží neúměrné, zejména lze-li vadu Zboží odstranit bez
zbytečného odkladu, máte právo na bezplatné odstranění
vady Zboží.
- Právo na dodání nového Zboží, nebo výměnu součásti Zboží máte
i v případě odstranitelné vady Zboží, pokud nemůžete Zboží řádně
užívat pro opakovaný výskyt vady po opravě nebo pro větší počet vad.
V takovém případě máte rovněž právo od Kupní smlouvy odstoupit.
Neodstoupíte-li od Kupní smlouvy nebo neuplatníte-li právo na dodání
nového Zboží bez vad, na výměnu jeho součásti nebo na opravu Zboží,
můžete požadovat přiměřenou slevu z kupní ceny Zboží.
- Neodstoupíte-li od Kupní smlouvy nebo neuplatní-li právo na dodání
nového Zboží bez vad, na výměnu jeho součásti nebo na opravu Zboží,
můžete požadovat přiměřenou slevu z kupní ceny Zboží. Máte právo na
přiměřenou slevu z kupní ceny Zboží i v případě, že Vám nemůžeme
dodat nové Zboží bez vad, vyměnit jeho součást nebo Zboží opravit,
stejně i v případě, že nezjednáme nápravu v přiměřené době, nebo
že by Vám zjednání nápravy působilo značné obtíže.
- Prodávající Vám může dodat to, co chybí, nebo odstranit jinou
právní vadu do chvíle, než uplatníte právo na slevu z kupní ceny Zboží
nebo neodstoupíte od Kupní smlouvy. Jiné vady jsme oprávněni odstranit
podle své volby opravou Zboží nebo dodáním nového Zboží; volba nesmí
Kupujícímu způsobit nepřiměřené náklady. Pokud neodstraníme vadu
Zboží včas nebo vadu Zboží odmítneme odstranit, může Kupující
požadovat slevu z kupní ceny Zboží, a nebo může od Kupní smlouvy
odstoupit. Provedenou volbu nemůže Kupující změnit bez našeho
souhlasu.
- Při vyřízení reklamace dodáním nového Zboží jste nám povinen
vrátit Zboží původně dodané. Dodání nového Zboží nemůžete
požadovat (a nemůžete ani od Kupní smlouvy odstoupit), nemůžete-li Zboží
vrátit v tom stavu, v jakém jej obdrželi; toto neplatí v následujících
situacích:
- došlo ke změně stavu v důsledku prohlídky za účelem zjištění vady
Zboží, nebo;
- Kupující použil Zboží ještě před objevením vady, nebo;
- nezpůsobil-li Kupující nemožnost vrácení Zboží v nezměněném
stavu svým jednáním a nebo opomenutím, nebo;
- prodal-li Kupující Zboží ještě před objevením vady, spotřeboval-li
jej, a nebo pozměnil-li Zboží při obvyklém použití; stalo-li se tak jen
zčásti, Kupující nám vrátí, co ještě vrátit může, a dá nám
náhradu do výše, v níž měl z použití Zboží prospěch.
- Právo z vadného plnění Vám nenáleží, pokud jste před převzetím
Zboží věděl, že Zboží má vadu, a nebo pokud jste vadu Zboží sám
způsobil.
- Náklady na dopravu nese Kupující sám. Prosím vezměte na vědomí, že
reklamované Zboží zaslané na dobírku nebude z naší strany přebráno a
bude Vám vráceno zpět na Vaše náklady.
- Byla-li však reklamace Spotřebitele uznána jako oprávněná, máte
nárok na úhradu účelně vynaložených nákladů, spojených s uplatněním
oprávněné reklamace. Tyto náklady jsou chápány jako nejmenší nutné
náklady (tj. náklady na zaslání Zboží v nejnižší ceně). Žádost
o úhradu těchto nákladů musí být uplatněna nejpozději do 1 měsíce
ode dne, kdy Vám bylo zasláno potvrzení o způsobu vyřízení
reklamace Zboží.
- Po obdržení reklamovaného Zboží Vám bude zasláno potvrzení
o přijetí reklamace a jejím obsahu na Vámi určenou e-mailovou adresu. Po
přijetí reklamovaného Zboží je provedeno bezodkladně posouzení vady a
sdělení výsledku posouzení oprávněnosti reklamace Zboží, nejpozději do
3 pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba potřebná
k odbornému posouzení vady.
- V případě, že bylo reklamované Zboží shledáno za vadné, je
reklamační proces uzavřen ve lhůtě 30 dnů od uplatnění práva z vad
Zboží. Lhůta podle předchozí věty neběží v případě, že jsme
neobdrželi veškeré podklady potřebné pro vyřízení reklamace (části
Zboží, doklad o zaplacení apod.). Jsme povinni si od vás vyžádat
doplnění podkladů v nejkratší možné lhůtě.
- V případě, že reklamace Zboží je uznána jako oprávněná a Vy
oprávněně požadujete jako způsob vyřízení reklamace vrácení kupní
ceny, zašleme Vám zaplacenou kupní cenu zpět na bankovní účet, který
určíte v reklamačním formuláři, a to nejpozději do 10 pracovních dnů
ode dne, kdy Vám bylo zasláno potvrzení o způsobu vyřízení
reklamace.
- Pokud jste zvolil vyřízení reklamace dodáním reklamovaného Zboží
osobně v provozovně Prodejce, máte povinnost převzít reklamované Zboží
nejpozději do 30 dnů ode dne, kdy jste byl o jejím vyřízení vyrozuměn
e-mailem. Po uplynutí této lhůty je Prodávající oprávněn účtovat
poplatek za uskladnění Zboží. Denní poplatek za uskladnění je účtován
ve výši 50 Kč. Pokud si nevyzvednete Zboží z vyřízené reklamace do
6 měsíců ode dne, kdy jste byl o vyřízení prokazatelně informován,
vyhrazujeme si právo Zboží prodat a výtěžek použít na úhradu
skladného.
- Máte dále povinnost při převzetí zkontrolovat kompletnost
reklamovaného Zboží, zejména že zásilka se Zbožím obsahuje vše, co
obsahovat má. K pozdějším námitkám již nebude Prodejcem
přihlíženo.
- AUTORSKÁ PRÁVA
- Webové stránky E-shopu jsou autorským dílem i databází ve smyslu
zákona č. 121/2000 Sb., autorský zákon, v platném znění. E-shop
vykonává veškerá majetková práva vztahující se k těmto webovým
stránkám.
- Obsah webových stránek E-shopu je zakázáno uchovávat, upravovat,
šířit ani k němu vykonávat jiná majetková práva, ledaže k takovému
jednání udělil E-shop předem písemný souhlas.
- OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ
- Ochrana osobních údajů odpovídá platným právním předpisům ČR,
zejména zákonu na ochranu osobních údajů a GDPR.
- Ochrana osobních údajů ze strany Prodávajícího je dále popsána
v Zásadách zpracování osobních údajů. Vztah mezi Prodávajícím a
E-shopem je upraven na základě zpracovatelské smlouvy.
- ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
- V případě neúmyslného rozporu ustanovení těchto VOP se zákonnými
předpisy na ochranu spotřebitele mají přednost daná zákonná ustanovení a
Prodávající se zavazuje je takto dodržovat.
- Přijetí těchto VOP je dobrovolné, ale je nezbytné k vytvoření
Uživatelského účtu a nebo Objednávky.
- Pokud vztah založený Kupní smlouvou obsahuje mezinárodní (zahraniční)
prvek, pak si Prodávající a Kupující sjednávají, že jejich vztah se
řídí českým právem. Tímto nejsou dotčena práva Spotřebitele
vyplývající z obecně závazných právních předpisů. Smluvním jazykem
z Kupní smlouvy je český jazyk.
- Smluvní strany si sjednávají, že k řešení případných sporů
z této smlouvy, kde je přítomen mezinárodní prvek, budou vždy místně
příslušné soudy ČR, místně určené podle sídla Prodávajícího. Tím
nejsou dotčena práva Spotřebitelů podle zvláštních právních
předpisů.
- Je-li některé ustanovení VOP neplatné nebo neúčinné, nebo se takovým
stane, na místo neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se
neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo
neúčinností jednoho ustanovení není dotknutá platnost ostatních
ustanovení.
- Ustanovení VOP jsou nedílnou součástí Kupní smlouvy. Ustanovení
odchylná od VOP je možné sjednat v Kupní smlouvě. Odchylná ujednání
v Kupní smlouvě mají přednost před ustanoveními VOP.
- Kupující souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku
při uzavírání Kupní smlouvy. Náklady vzniklé Kupujícímu při použití
komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením Kupní
smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si
hradí Kupující sám, přičemž tyto náklady se neliší od
základní sazby.
- Znění VOP může Zprostředkovatel měnit či doplňovat. Tím nejsou
dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění
obchodních podmínek. Pokračováním v používání webových stránek
E-shopu však dáváte souhlas s novým zněním obchodních podmínek.
- Tyto VOP jsou platné od 1.12.2020 a ruší platnost předchozích
všeobecných obchodních podmínek.